Polskie Fun Party[PFP]

PolskieFunParty[PFP] IP:91.203.223.75:8220

Ogłoszenie

Zapraszamy na serwer: Polski Fun Part[PFP] IP:91.203.223.75:8220

Zasady Forum

REGULAMIN FORUM Postanowienia ogólne 1. Prezentowane na forum poglądy, opinie i odpowiedzi na pytania prawne mają jedynie charakter informacyjny i pomocniczy i nie powinny być traktowane jako wiążące kogokolwiek. 2. Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio: Administrator - osoba zarządzająca forum i czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu forum (dotyczy również Administratora Głównego). Cookies - niewielkie pliki tworzone przez przeglądarkę użytkownika ułatwiające i wspomagające pracę programu. Emblemat (Avatar) - niewielki obrazek określający użytkownika forum (z zastrzeżeniem postanowień szczególnych dotyczących emblematów; patrz niżej). IP, adres IP - liczbowy ciąg identyfikujący komputer w sieci. Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników. Post - informacja, pytanie, odpowiedź, głos w dyskusji lub jakikolwiek inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika. Posty 3. Publikować posty na forum może każdy zarejestrowany użytkownik. 4. Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści. Zobowiązani są jednocześnie do ich nadzorowania. 5. Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność. 6. Złamanie zasady 5 łączy się z bezpośrednim, natychmiastowym i trwałym usunięciem z listy użytkowników wraz z powiadomieniem organów ścigania o zaistniałym przestępstwie. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. 7. Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli uznają to za stosowne. 8. Wszystkie informacje, które wpisują użytkownicy będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez zgody autora osobom trzecim z zastrzeżeniem 9. 9. Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania danych użytkowników i ich postów. 10. Temat, którego tematyka nie odpowiada działowi, w którym został opublikowany, zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu. 11. Zabronione jest spamowanie forum. O tym czy dana wypowiedź jest spamem decydują Administratorzy i Moderatorzy. Nazwy użytkownika (nicki) 12. Nazwy użytkownika powinny być w miarę krótkie i nie powinny zawierać jedynie znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.). 13. Nazwy użytkowników nie mogą być adresami stron WWW. 14. Zastosowanie do nazw użytkowników ma również punkt 5. Podpisy (sygnatury) 15. Zastosowanie do podpisów ma punkt 5. 16. Umieszczanie w podpisach linków do innych serwerów SA-MP, CS 1.6 oraz niebezpiecznych stron jest ZAKAZANE. Nie stosowanie się do tego wymogu będzie się wiązało z otrzymaniem ostrzeżenia, a w ostateczności zablokowaniem konta na forum. 17. W podpisie dozwolone są grafiki, których suma nie przekracza 300px wysokości oraz 700px szerokości. Emblematy (avatary) 18. Wymiary emblematu mogą maksymalnie wynosić 100x100 pikseli. 19. Dopuszczalne są jedynie pliki z roszerzeniem *.jpg, *.gif i *.png. 20. Rozmiar pliku emblematu nie może przekraczać 30 kilobajtów. 21. Zastosowanie do emblematu ma również punkt 5. Postanowienia końcowe 22. Forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które zostały podane przez użytkownika i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych przez użytkownika informacji oraz hasła. 23. Każda osoba może posiadać tylko jedno konto na forum. Złamanie tej zasady grozi usunięciem wszystkich kont i całkowitym zablokowaniem dostępu do forum. 24. Zaznajomienie się z niniejszym regulaminem jest konieczne aby móc się zarejestrować i korzystać z forum. 25. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany tego regulaminu w każdej chwili, w takiej chwili nowy regulamin obowiązuje od czasu aktualizacji.

Polskie Fun Party[PFP]

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ugamella.pun.pl www.uncensored.pun.pl www.seriousninjas.pun.pl www.vixeriaots.pun.pl www.pwsz-ekonomia.pun.pl